22 czerwca 2014

189# It's a fucked up world

The Pretty Reckless - Fucked up world

Chciałam zrobić sygnatury, ale wyszło na to, że zrobiłam najprostsze gify jakie mogłam. Ta na górze miała być "2D" ale chyba mi to nie wszyło xD Wiecie, że przeziębiłam się tydzień temu, a przecież było ciepło; nadal nie wiem jak mi się to udało. Miałam w planach szablon ciemny, mroczny, wyjątkowy a wyszedł taki prościutki, a to dlatego, że nie mogłam znaleźć odpowiedniego obrazka, a jak zobaczyłam te dwa dymki (szablon pierwszy z notki), to od razu wiedziałam jak je wykorzystać, więc jak w końcu uda mi się zrobić ten ciemny szablon, to go dodam w następnej notce xD






349#


350#
żeby pobrać szablon należy kliknąć "download" po prawej stronie :)



22 komentarze:

  1. w drugim link do pobrania nie działa

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze proste szablony, będę cię właśnie do pomocy przy czymś takim potrzebować <3 Nie wiem który bardziej mi się podoba, oba są urocze :D
    Fajne te gify :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, przy takich prackach wiele pracy nie trzeba, więc nie ma sprawy :p
      Dzięki ♥

      Usuń
  3. Oba mi się podobają, chociaż ten pierwszy bardziej, nawet nie wiem czemu ;p
    Ja teraz zaczynam zabawę z gifami, bo w końcu nastał dla mnie czas na ruchome nagłówki (wcale nie mówiłam, że nigdy takich nie będę robiła... .___.). Dla mnie to jak na razie czarna magia, więc zobaczymy, czy cokolwiek wyjdzie xp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proste, choć na początku i ja miałam nie mały problem xD A najgorzej jest kiedy robi się tak jak ja, czyli co parę miesięcy, wtedy wszystko z głowy wypada i tylko się denerwuję próbując sobie przypomnieć jak to było :p Jak coś to pytaj, coś pamiętam jeszcze :>
      Cieszę się, że oba się podobają ♥

      Usuń
  4. Oba świetne, ale ten pierwszy najlepszy. ;d
    Wgl, tak sobie patrzę na pierwszy gif i stwierdzam, że Taylor odstawia fajny taniec, nah.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobają :D
      Haha, tak, te klepanie w tamburyn, lol, dawno nie mówiłam tego słowa XD

      Usuń
  5. Jezu! Zakochałam się w tym pierwszym! Jest cudowny, minimalistyczny, podbił moje serduszko <3 ^^

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojojojku, moja ukochana piosenka! I widzę, że nie tylko ja jestem zła na ten cenzor, który na nią narzucili praktycznie wszędzie. No ale co ja mogę? Szablony jak zwykle super. Pierwszy szczególnie mi się podoba, bo uwielbiam takie układy i czarno białą kolorystykę. A sygnatury chociaż proste, to pierwsza jest super i w efekcie b&w zrobiłaby furorę na tumblrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta cenzura jest beznadziejna, ale cóż poradzić :c
      Ogółem zrobiłam chyba z 6 takich gifów i tylko pierwsza właśnie ma największe powodzenie :p
      http://yourdragz.tumblr.com/post/89299216494/its-a-f-cked-up-world
      Cieszę się, że szablony sie podobają :D

      Usuń
  7. Szablony proste, jednak to nie zmienia faktu, że są jak najbardziej miłe dla oka. Cieszę się z twojego powrotu! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przy tym drugim pisze, że to "zamówienie", tzn, że nie można tego szablonu pobrać? na jakiego bloga on wg jest? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiająca pozwoliła by inni również pobierali, więc śmiało :)
      21gramow.blogspot.com

      Usuń
  9. Pierwszy jest cudny, taki prosty, ale świetny!! Drugi już nie w moim guście, ale też fajny :3
    Pierwszy nie jest żadnym zamówieniem??? Jeśli nie, to strasznie chciałabym go na swoim blogu, jak już takowy powstanie (od kiedy ja już tak piszę...?)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, już od pewnego czasu :p
      Ten drug jest ogólnodostępnym zamówieniem.
      Cieszę się, że się podobają <3

      Usuń
  10. Zgadzam się z pozostałymi.....pierwszy jest prześliczny ;3 Urzeka swoją prostotą ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi szablon totalnie mnie urzekł, ale nie jestem w stanie go ściągnąć x.x Czy to ja coś robię źle, czy ten przycisk download serio nie działa? T.T

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers