3 czerwca 2017

500# Farewell

Cześć!
Post miałam wstawić już dobry tydzień temu, ale jest dzisiaj. I zaraz wytłumaczę, dlaczego.
Zarówno tytuł posta jak i gif nie są tutaj bez powodu. Jest to mój ostatni post na Pandzie, chociaż nie wykluczam pojawienia się tutaj gościnnie. Po prawie dwóch latach odchodzę z szabloniarni. Zostawiam Was z dwoma ostatnimi szablonami - zamówieniem oraz szablonem wolnym. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.
Zapraszam, po raz ostatni, do zerknięcia na szablony!
1068# Zamówienie dla Fabletown

podgląd
1069# Kingdom

podgląd | pobierz

12 komentarzy:

  1. Szablony są świetne <: Szkoda, że odchodzisz z Pandy, no ale pracę będziesz robiła świetne bez względu na jakim blogu ♥
    Pozdrawiam!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wolny świetnie wygląda. Minimalistycznie, ale robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne szablony, zwlaszcza ten drugi - ma wspaniały układ który pasuje do nagłówka. :)
    Nie mogę odnaleźć Twojego bloga, został usunięty. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Halom? Żyje tu ktoś jeszcze? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się jakoś przeżyć XD

      Usuń
    2. No ja mam nadzieję! Żyć mi tu proszę. ;D Fighting!

      Usuń
  5. Szablony są bardzo takie... bajkowe, bardzo podobają mi się menu :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że to już koniec stałej współpracy z "Pandą"... Sama kiedyś odeszłam, jeszcze w czasach onetu, bo nie miałam czasu... No cóż, będę zaglądać na stronę indywidualną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon dla Fabletown jest przepiękny i mega klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy szablon strasznie przypadł mi do gustu :) Zakochałam się w nagłówku. Jeśli chodzi o drugi to taki malowniczy bym powiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, odkryłam Twojego bloga dopiero dzisiaj. Sama zaczynam dopiero przygodę. Ale bardzo podobają mi się Twoje prace :) Na pewno będę się inspirować. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów oraz może powrotu do grafiki?

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers